Wykładowcy

Tomáš Veit

Tomáš Veit

Udało mu się zaktywizować e-sourcing w gigancie piwowarskim SAB Miller, która do tego roku była właścicielem pilzneńskiego Prazdroju. Na stanowisku „Head of Procurement Western&Central Europe“ Tomáš Veit odpowiada za lokalne zespoły i aktywności dotyczące zakupów w wybranych europejskich krajach. Zawodowo skupia się przede wszystkim na zwiększaniu efektywności lokalnych zespołów operacyjnych wraz z mierzeniem ich osiągnięć, wprowadzaniem jednolitej infrastruktury IT, rozwojem e-sourcingu oraz taktycznych aktywności „spot-buy”.

Profil zawodowy

Jan Zahálka

Jan Zahálka

Spokojnie możecie spotkać go wszędzie tam, gdzie chodzi o aktywne wsparcie i pogłębianie wiedzy w dziedzinie zamówień publicznych, elektronizacji i wykorzystywaniu eAukcji do oceniania ofert dostawców. Jan Zahálka jest prawnym ekspertem firmy Re-medical ze specjalizacją w służbie zdrowia, a głównie w porządku płatności i problematyce urządzeń medycznych. W ramach świadczenia usług doradczych dla usługodawców zaproponował i zrealizował „nowelizację użytkowników” ustawy o zamówieniach publicznych.

Profil zawodowy

Zdeněk Pytlíček

Zdeněk Pytlíček

Być może zaskoczy, że domeną pracy Zdeňka Pytlíčka, który zajmował szereg stanowisk od handlowca aż po stratega, są wszelkie czynności związane z zakupami, przy których się „nie kupuje”. W spółce Innogy zajmuje się obecnie prawodawstwem związanym z handlem, procesami oraz systemami. Przykład? Od zeszłego roku wprowadza system, który umożliwia wstępną kwalifikację dostawców, w wyniku czego możliwe jest osiągnięcie dużych oszczędności przy budowie sieci gazowych. Wynoszą one 90 milionów euro rocznie.

Profil zawodowy

Daša Paláková

Daša Paláková

Dyrektorka Działu Zamówień Publicznych w słowackim Ministerstwie Spraw Wewnętrznych z upodobaniem stwierdza, że gdyby wetknąć szpilkę wszędzie tam, gdzie miejsce pracy jej pracodawcy zgłasza zapotrzebowanie na kupno towarów, powstałby jeż w kształcie całej Słowacji. Wynika stąd, że specjalistyczna wiedza Dašy Palákovéj musi być ogromna i tak właśnie jest. W dziedzinie zamówień publicznych działa od 2006 roku i brała udział między innymi w pomyślnym wprowadzeniu projektu Elektronicznego systemu zamówień.

Profil zawodowy

Miloš Olejník

Miloš Olejník

Kiedy ktoś ma za sobą ponad dwadzieścia lat praktyki w międzynarodowych firmach typu Ikea, innogy czy Makro, może na konferencji zakupowej mówić dosłownie o podręcznikowych przykładach. Miloš Olejník, obecnie na pozycji Headquarter Procurement Leader w firmie HB Reavis, należy właśnie do tej kategorii doświadczonych profesjonalistów. Jest wielkim zwolennikiem elektronicznych zakupów i orędownikiem maksymalnej transparentności w procesie przetargowym.

Profil zawodowy

Zvonimir Jukić

Zvonimir Jukić

Zvonimir Jukić jako członek zespołu, który krok po kroku budował nowy system i ramę prawną, brał udział w rozwoju elektronicznego udzielania zamówień publicznych w Chorwacji. Ponownie po roku przyjedzie do Ostrawy Zagrzebiu, gdzie pracuje jako Kierownik Działu Prawno-Szkoleniowego w gazecie Národní noviny, a obecnie jest członkiem zespołu, zajmującego się rozwojem elektronicznych publikacji i e-przetargów. Podzieli się nowymi doświadczeniami zdobytymi w praktyce szkoleniowca.

Profil zawodowy

Jaroslav Kračún

Jaroslav Kračún

Specjalista prawa międzynarodowego, ustawodawstwa i innowacji w dziedzinie zamówień publicznych oraz wdrażaniu ich w Czechach i na Słowacji, przywiezie do Ostrawy praktyczne doświadczenia na skalę europejską. Jaroslav Kračún w Dyrekcji Generalnej Komisji Europejskiej od 2008 roku zajmuje się rynkiem wewnętrznym, przemysłem, działalnością gospodarczą oraz małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Nie bez znaczenia pozostaje również jego wiedza teoretyczna, którą zdobywał na paryskiej Sorbonie czy Uniwersytecie w Sztrasburgu.

Profil zawodowy

Alena Ševčíková

Alena Ševčíková

Z dystansem przyznaje, że z zamówieniami publicznymi i eAukcjami żyje w związku małżeńskim. Krótko mówiąc jest to świat, który dla Aleny Ševčíkovej, Kierowniczki Działu Zakupów i Zamówień Publicznych w Szpitalu Nowe Miasto na Morawie, stał się hobby. Mimo że niekiedy przynosi zarówno radość, jak i gorzkie chwile, wierzy, że zawsze należy pokonywać przeszkody i iść dalej. W końcu jako kobieta, która zaoszczędziła, głównie na zamówieniach o charakterze inwestycyjnym, dziesiątki milionów koron, dobrze wie, jak stawić czoła trudnym wyzwaniom.

Profil zawodowy

Martin Zelinka

Martin Zelinka

Najlepszym dowodem na to, że na ostrawskim eBF regularnie spotykają się najwięksi gracze krajowego i międzynarodowego handlu, jest uczestnictwo przedstawiciela spółki Siemens. W imieniu koncernu ponownie wystąpi Martin Zelinka, Dyrektor ds. Zakupów oddziału Power&Gas w Czeskiej Republice, który jest uznanym specjalistą centralizacji zakupów i kierowania projektami w dziedzinie wdrażania nowych narzędzi zakupowych i procesów. W przeszłości wpłynęła na niego również praca w zespołach handlowych grupy RWE.

Profil zawodowy

Jaroslav Lexa

Jaroslav Lexa

Niepoprawny optymista, który wierzy, że na Słowacji można robić zakupy z humorem, ciekawie, a jednocześnie oszczędnie i zgodnie z prawem. Ze swoim zespołem to właśnie Jaroslavowi Lexie udało się, jako Dyrektorowi Działu Zamówień Publicznych MPSVaR SR, zaoszczędzić ponad 5 milionów euro. Pisze umowy, sprzeciwy, artykuły, książki, a w przeszłości również bloga. Jako szkoleniowiec z dziedziny zamówień publicznych potrafi wyjaśnić, gdzie w prawie można odnaleźć zdrowy rozum. Jest współzałożycielem słowackiego APUeNu.

Profil zawodowy

Mário Biňas

Mário Biňas

Mówi o sobie, że jest graczem, który chętnie snuje opowieści. Dlatego to właśnie Mário Biňas poprowadzi spotkanie na temat e-Procurementu, którym zajmuje się od 2013 roku, kiedy to spowodował dosłowną rewolucję w zakupach elektronicznych spółki BILLA Słowacja. Stworzył wzór, umożliwiający przeprowadzanie aukcji i przetargów online we wszystkich działach firmy, który został wdrożony w całej międzynarodowej grupie. Wcześniej pracował dla spółek GFK, Centire i Slovnaft, gdzie zajmował się analizą i controllingiem. Obecnie buduje własną firmę, która pomaga w elektronizacji małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom.

Profil zawodowy

Jan Vašek

Jan Vašek

Być na konferencji zakupowej i opuścić wystąpienie Jana Vaška, który należy do elity w dziedzinie zarządzania zakupami, jest po prostu grzechem. Inspirujący, energiczny i zabawny mówca potrafi zdobyte doświadczenia świetnie przekazać studentom i praktykom. Sztuka wciągnięcia publiczności w problematykę wzięła się u niego z praktyki handlowej w spółkach Toyota, Inergy, Automotive Lighting i Swiss Krono. Obecnie wykłada na VŠB-TU Ostrawa.

Profil zawodowy

Milan Kaplan

Milan Kaplan

Marketingowy specjalista, konsultant i kierownik projektu PROEBIZ, który swoimi doświadczeniami dzieli się na konferencjach w Czechach, na Słowacji i w Polsce. W latach dziewięćdziesiątych Milan Kaplan założył formę NAR, specjalizującą się w procesach marketingowych w przedsiębiorstwach przemysłowych. Następnie zaczął rozwijać i używać w praktyce e-bizowe technologie, jak np. wybór dostawców w formie eAukcji i elektronizacja procesów zakupowych. Projekt, który otrzymał nazwę PROEBIZ, jest teraz najszerzej wykorzystywanym środowiskiem eAukcyjnym i źródłem know-how w całej Europie Środkowej.

Profil zawodowy

Ondrej Jombík

Ondrej Jombík

Jeśli zakupy elektroniczne mają swoich apostołów, to jednym z nich musi być Ondrej Jombík, który praktycznie w każdych okolicznościach potrafi wdrożyć elektronizację, transparentność całego procesu zakupowego i tworzenie systemów kwalifikujących dla dostawcy. Jako Kierownik Działu Logistyki spółki energetycznej Západoslovenská energetika, gdzie pracuje od 1998 roku, uważa, że właśnie dzięki eAukcjom udało się w dużym stopniu oczyścić rynek z metod dzikiego kapitalizmu lat 90-tych. Dzięki swojej specjalizacji w koncernie E.ON jest członkiem „Corporate supply Chain“ i „Grid BAP“.

Profil zawodowy

Václav Pelouch

Václav Pelouch

Specjalistyczna wiedza i praca w atrakcyjnym i trudnym środowisku - tak można by w skrócie zaprezentować wizytówkę Václava Peloucha, który doskonale orientuje się w działaniu, zarządzaniu i restaurowaniu budynków Teatru Narodowego, gdzie pracuje od 1998 roku. Zajmował różne stanowiska, a w latach 2012 – 2013 kierował Teatrem. Obecnie jest Dyrektorem Techniczno-Administracyjnym, który zapewnia przygotowanie i realizację inwestycji i zamówień publicznych. Świeżymi wiadomościami z praktyki może się podzielić dzięki trwającej rekonstrukcji historycznego i administracyjnego budynku Opery Narodowej, gdzie w imieniu Teatru Narodowego jest Kierownikiem zespołu realizacji.

Profil zawodowy

Jana Hybšová

Jana Hybšová

Skończyła Wydział Prawa w Pilznie. Od początku swojej praktyki zajmuje się zamówieniami publicznymi. Dzięki pracy w firmie GORDION sp. z o. o. posiada doświadczenie ze wszystkimi typami zleceniodawców i konkursów. Obecnie piąty rok pracuje na stanowisku Kierownika Działu Zamówień Publicznych w Szpitalu Uniwersyteckim, gdzie co roku realizowane są zamówienia za kilka miliardów koron.

Profil zawodowy

Stanislav Bogdanov

Stanislav Bogdanov

W celu przesuwania stale dalej obecnej granicy w dziedzinie udzielania zamówień publicznych, do Ostrawy regularnie wraca Stanislav Bogdanov. Na festiwalu zakupowym będzie reprezentować najwyższy poziom państwowych postępowań przetargowych – jest Dyrektorem Działu Elektronizacji Zamówień Publicznych i Koncesji w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego. W przeszłości brał udział w projekcie Państwowego narzędzia elektronicznego, jak również był jego głównym szkoleniowcem.

Profil zawodowy

Branislav Šarmír

Branislav Šarmír

Nowości z bratniej Słowacji, z którą pod względem języka i filozofii bardzo dobrze się rozumiemy, przywiezie do Ostrawy Branislav Šarmír. W trakcie swojej kariery od 1996 roku pracował w dużych spółkach, takich jak EuroTel, UPC, VÚB i IBM Słowacja. Kierownicze stanowisko w dziale marketingu, handlu i usług dla klientów w ostatnich sześciu latach zamienił na zamówienia publiczne i zakupy, które są jego aktualnym „dżobem” w firmie VO SK.

Profil zawodowy

Marcela Turčanová

Marcela Turčanová

Każdy, kto chce nauczyć ludzi, jak oszczędnie kupować za państwowe pieniądze, musi być odważny i cierpliwy. Taka jest z pewnością Marcela Turčanová, wiceprezes stowarzyszenia APUeN, jak również menadżer szkoleniowej Akademii APUeN. Z pełnym zaangażowaniem i ambicjami edukacyjnymi zajmuje się elektronizacją zamówień publicznych i kształceniem, nie tylko przy pracy ze słowackim Elektronicznym systemem zamówień. Najlepsze rozwiązania nominuje do konkursu FSA, który co roku organizuje.

Profil zawodowy

Karel Otýs

Karel Otýs

Doświadczony menadżer handlowy, lektor i konsultant. Tym wszystkim jest Karel Otýs, który w 2011 roku odszedł z wysokiego stanowiska menadżerskiego w handlu i założył własną firmę doradczą i szkoleniową. Z entuzjazmem uczy, zbliża, radzi, dzieli się, dyskutuje, motywuje, trenuje i szkoli handlowców, menadżerów zakupu, ale również ich wewnętrznych klientów, a czasem również dostawców. Potrafi znaleźć niestandardowe rozwiązania z naciskiem na efektywność i prostotę. Skomplikowane problemy umie rozłożyć na proste i zrozumiałe molekuły.

Profil zawodowy

Jiří Róžański

Jiří Róžański

W poprzednich latach wyraźnie przyczynił się do tego, że była grupa RWE, dzisiaj Innogy, realizuje wszystkie postępowania przetargowe w formie elektronicznej. Teraz podobnych korzyści od Jiřígo Róžańskiego oczekuje również spółka Xella CEE, gdzie zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Zakupów. Jako duży zwolennik narzędzi elektronicznych potrafi zainteresować zrozumiałością, jasnością i przystępnością prezentowanych tematów dla szerokiej publiczności.

Profil zawodowy

Nikita Stampa

Nikita Stampa

Kierownik Działu Innowacji i Elektronicznego Zlecania Zamówień Publicznych w ramach Dyrekcji Generalnej KOMISJI EUROPEJSKIEJ ds. rynku wewnętrznego, przemysłu, przedsiębiorczości oraz małych i średnich przedsiębiorstw. W Komisji pracuje od 2001 roku jako członek zespołu, który zajmuje się na przykład współpracą międzynarodową w różnych gałęziach przemysłu oraz analizą ekonomiczną wpływów polityki ukierunkowanej na wzmocnienie jednolitego rynku UE.

Alina Niewiadomska

Alina Niewiadomska

Ponad dwudziestoletnie doświadczenia w zakresie procedur przetargowych, w tym udział w szkoleniach międzynarodowych dotyczących procedur zakupowych, standardowych dokumentów przetargowych Banku Światowego, następnie organizacja przetargów międzynarodowych w ramach pożyczek udzielanych przez Bank Światowy dla Projektu wsparcia Leśnictwa oraz Projektu likwidacji skutków powodzi w 1997 roku. Wykładowca w ramach projektu PHARE 2002 „Zwiększanie znajomości procedur zamówień publicznych” pod patronatem Urzędu Zamówień Publicznych. Doświadczenia dotyczące wdrażania przepisów polskich ustaw dotyczących zamówień publicznych. Wdrażanie systemu zamówień publicznych w Lasach Państwowych, współudział w tworzeniu standardowych dokumentów przetargowych na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, szkolenie kadr. Udział w pracach komisji sejmowych nad nowelizacjami ustawy Prawo zamówień publicznych.

Václava Kotrbová

Václava Kotrbová

Od 2001 roku pracuje we władzach regionalnych kraju Wysoczyna, na początku jako prawnik, następnie na stanowisku analityka i metodyka wspólnych zakupów. Jest odpowiedzialna za oprawę prawną skomplikowanych zamówień publicznych. Elektronizacją zamówień publicznych zajmuje się od czasu wprowadzenia obowiązku publikowania na profilu zleceniodawcy, kiedy to kraj Wysoczyna rozwinął i certyfikował własny profil zleceniodawcy. Obecnie wykorzystuje komercyjne narzędzia, przy których pomocy na co dzień realizuje w pełnie elektroniczne zamówienia wraz z DSZ.

Jana Opavská

Jana Opavská

Od 2008 roku pracuje w szpitalu na stanowisku kierownika działu zaopatrzenia centralnego, które zapewnia dla 3 placówek. eAukcjami zajmuje się od 2009 roku. Uczestniczyła we wdrażaniu systemu logistycznego i wprowadziła do szpitali elektroniczne zapytania ofertowe. W 2012 roku uzyskała certyfikat szkoleniowca w dziedzinie elektronicznego udzielania zamówień publicznych.

Michaela Poremská

Michaela Poremská

Świadomość tego, że nieznajomość prawa nie jest usprawiedliwieniem, w codziennej praktyce szerzy prawniczka Michaela Poremská. Jednakże to dopiero początek listy jej aktywności. Już od 2006 roku zajmuje się udzielaniem zamówień publicznych, do czego od niemal dziesięciu lat wykorzystuje jedynie narzędzia elektroniczne. Poza tym pisze artykuły naukowe na temat elektronizacji zamówień publicznych i wydała kilka książek po czesku i angielsku. Swoją wiedzę przekazuje studentom Uniwersytetu Mendla w Brnie oraz szerokiej publiczności na seminariach.

Profil zawodowy

Martina Klacek

Martina Klacek

Jest absolwentką Paneuropejskiej Wyższej Szkoły Prawa w Bratysławie. Pierwsze doświadczenia z e-aukcjami zyskała przed ponad 15 laty w jednej ze spółek grupy Penta Investments. Po ponad 10-letniej praktyce w prywatnych spółkach handlowych, w 2015 roku dołączyła do zespołu burmistrza Petra Antala miasta Žiar nad Hronom, jako kierownik działu zamówień publicznych. Na tym stanowisku przeprowadza pełną elektronizację procesów zamówień publicznych, dlatego w 2018 roku miasto Žiar nad Hronom, jako pierwszy samorząd na Słowacji, wdrożyło zamówienia publiczne za pośrednictwem Dynamicznego Systemu Zakupowego.

Jiří Šimon

Jiří Šimon

Dyrektor Departamentu Zamówień Publicznych w Ministerstwie Rolnictwa Republiki Czeskiej. Po pracy w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego na stanowisku Kierownika Działu Metodyki UZM, od 2014 roku rozwija swoje umiejętności praktyczne w MR Czech. Tutaj, wraz ze swoim zespołem, zajmuje się zamówieniami Ministerstwa, zamówieniami centralnymi i dogląda 35 organizacji resortowych wraz z Lesy CZ, s.p. Povodí, SZIF i tak dalej. Ustawionym systemem kontrolnym zainspirowało się również Ministerstwo Finansów w rządowej Metodyce zakupów publicznych. Był inicjatorem wstępnych konsultacji rynkowych, które od 2014 roku stały się powszechną praktyką przy dużych i skomplikowanych zamówieniach Ministerstwa. Jest również propagatorem odpowiedzialnego udzielania zamówień. W ramach resortowych zamówień publicznych zatrudniani byli bezrobotni, dostawcy tworzyli staże dla studentów szkół wyższych i tym podobne. W czasie dwóch podróży do Wielkiej Brytanii zainspirował się tamtejszym podejściem do projektowania zarządzania i rozsądnych zakupów. Jest członkiem kilku rządowych grup roboczych w dziedzinie zamówień publicznych.

Valentina Vaňková

Valentina Vaňková

Stopniowo rozwija się bogata i barwna kariera zawodowa Valentiny Vaňkovéj, która na eBF podzieli się doświadczeniami handlowymi z rodzimej Ostrawy. Obecnie pracuje w Urzędzie Miasta w Wydziale Zamówień Publicznych i Ddziału Kapitału jako Kierownik Udziału Kapitałowego i Wspólnych Zakupów. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Pradze, a doświadczenie zyskała najpierw w dziedzinie transportu i spedycji. Działała w spółce ČSAD a następnie założyła własną firmę spedycyjną Forman VK.

Profil profesijny

Kateřina Koláčková

Kateřina Koláčková

Swemu powołaniu, które wiąże się z wyjątkowo aktywnym wspieraniem zmian w zwyczajach zakupowych zleceniodawców oraz uproszczeniem i przyspieszeniem procesów zakupowych, Kateřina Koláčková poświęca się 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. W dziedzinie elektronizacji zamówień publicznych zdecydowanie ma czym inspirować. W końcu od 2006 roku w swojej firmie Otidea przeszkoliła ponad 10 tysięcy zleceniodawców i pomyślnie realizowała przetargi przekraczające wartość 5 miliardów koron.

Profil zawodowy

Naďa Voráčová

Naďa Voráčová

Była świadkiem tego, jak na Uniwersytecie Masaryka w Brnie w 2010 roku przechodzono na elektroniczne udzielanie zamówień publicznych i uruchamiano dynamiczne systemy zakupowe. Dzisiaj Naďa Voráčová jest menadżerką zamówień w uniwersyteckim rektoracie, gdzie wyszukuje nowe rozwiązania. W ostatnich lata pracowała nad uzupełnieniem DSZ o umowy z elementem ramowym oraz nad konkursami z katalogów elektronicznych czy wprowadzeniu wewnętrznego e-shopu dla kompletnej elektronizacji zakupów centralnych.

Profil zawodowy

Lenka Kundratová

Lenka Kundratová

Za osiągającą sukcesy i doświadczoną konsultantkę bez wątpienia można uważać Lenkę Kundratovą. Od kiedy zaczęła w 2001 roku pracę w spółce NAR marketing udało jej się wdrożyć eAukcje jako narzędzie zakupowe w ponad 80 firmach i instytucjach. Obecnie kieruje zespołem konsultantów handlowych PROEBIZ. Może czerpać z pełnej gamy wiedzy, którą zdobyła dzięki poprzednim pracodawcom jako Dyrektor ds. Marketingu i Kierownik Działu Zakupów.

Profil zawodowy

Tomáš Trenkler

Tomáš Trenkler

Środowisko fabryk, gdzie pracował przez dziewięć lat i gdzie zaczął również wykorzystywać eAukcje przy postępowaniach przetargowych, zamienił w 2006 roku na stanowisko jednego z głównych ambasadorów projektu PROEBIZ. Tomáš Trenkler szerzy projekt na Słowacji, a od początku 2015 roku również w Chorwacji.

Profil zawodowy

Jana Vítová

Jana Vítová

Symboliczny powrót do korzeni jest jednym z motywów drogi zawodowej Jany Vítovéj, która w 1990 roku była pierwszym pracownikiem firmy NAR marketing. Mimo że po dwóch latach odeszła i zaczęła prowadzić własną firmę, w 2007 roku przyjęła ofertę powrotu i od tego czasu pomyślnie poszerza szeregi użytkowników programu PROEBIZ. Jest Kierownikiem Zespołu Konsultingowego lub inaczej Country Managerem na Morawie, części wschodnich Czech i Wysoczynie.

Profil zawodowy

Marian Gałuszka

Marian Gałuszka

Na konferencji wystąpi jako Kierownik Centrum Wsparcia Użytkowników systemu eAukcyjnego PROEBIZ, znanego jako „Houston”. Marian Gałuszka prowadzi zespół wsparcia użytkowników, szkoli w kraju i zagranicą oraz bierze udział w rozwijaniu i testowaniu systemu. W macierzystej firmie NAR marketing pracuje od 2009 roku. Wcześniej zajmował się logistyką w spółce Pro North Czech. Skończył Handel międzynarodowy na uniwersytecie w Krakowie, poza tym w trakcie studiów wyjeżdżał na stypendia do USA i Kanady.

Profil zawodowy

Peter Mikuláš

Peter Mikuláš

Bawi go wdrażanie systemu eAukcyjnego PROEBIZ w procesy wewnętrzne firm i instytucji. Specjalizuje się głównie w zwiększaniu efektywności procesów w zamówieniach publicznych poprzez zbudowanie jasnej struktury konkursu. Peter Mikuláš rozpoczął pracę w spółce NAR marketing w 2010 roku jako świeży absolwent. Obecnie pracuje na stanowisku country managera.

Profil zawodowy

Jiří Cudlín

Jiří Cudlín

Potrzebujecie, aby ktoś wam powiedział, jak zrobić tak, żeby eAukcje naprawdę działały? Zwróćcie się do Jiřígo Cudlína, Kierownika zespołu projektowego PROEBIZ, który zajmuje się optymalizacją systemu eAukcyjnego, elektronizacją zamówień publicznych o zasięgu europejskim, upraszczaniem procesów zatwierdzania w firmach i instytucjach oraz kooperacją poszczególnych programów. Oprócz cech wyróżniających profesjonalistów, typowa dla niego jest skłonność do angielskiego poczucia humoru, amerykańska zdolność do chwalenia się i gulasz segedyński zrobiony na sposób włoski.

Profil zawodowy

Jiří Špalek

Jiří Špalek

Podstawą każdej elektronizacji są zawsze precyzyjnie działające technologie informacyjne. Jiří Špalek zajmuje się nimi jako menadżer technologiczny projektu PROEBIZ. Prowadzi zespół „PROEBIZ point“, który składa się ze wsparcia użytkowników, rozwoju i administracji IT. Kieruje wdrażaniem produktów softwarowych w firmach oraz administracją poszczególnych postępowań przetargowych. Na jego wizytówce nie może zabraknąć również stanowiska trenera i konsultanta w dziedzinie elektronizacji systemów zakupowych z piętnastoletnim stażem.

Profil zawodowy

Ivana Ondruchová

Ivana Ondruchová

Specjalistka, która patrzy na problematykę eAukcji w zakupach firmowych i publicznych przez pryzmat profesjonalnego administratora i lektora. Dużo doświadczenia Ivana Ondruchová zdobyła w spółce NAR marketing, gdzie jako wsparcie użytkowników pomaga klientom projektu PROEBIZ z najbardziej skomplikowanymi przypadkami aukcyjnymi.

Profil zawodowy

Andrzej Kulbiński

Andrzej Kulbiński

Najsłynniejszy trener i szkoleniowiec systemu PROEBIZ to w skrócie Andrzej Kulbiński, który stał się częścią firmy NAR Marketing w 2007 roku. Zaczynał jako pracownik systemu „hotline”, który w trzy i pół roku awansował na stanowisko specjalisty eAukcyjnego. Co to oznacza? Dzięki swoim umiejętnościom w ramach wsparcia użytkowników jest w stanie rozwiązać najbardziej skomplikowane problemy, z którymi mierzą się firmy i instytucje, wykorzystujące aukcje elektroniczne.

Profil zawodowy

Back to Top