Wykładowcy


Zdeněk Pytlíček

Zdeněk Pytlíček

Może być trochę zaskakujące, że domeną pracy Zdenka Pytlíčka, który przeszedł przez stanowiska od kupca do stratega, są wszystkie działania zakupowe, w których „nie kupuje”. W GasNet zajmuje się obecnie cyfryzacją, automatyzacją i robotyzacją procesów zakupowych, wdrażaniem i rozwojem systemów zakupowych, raportowaniem i analizą oraz ustawodawstwem zakupowym. Przykład? Pierwszy zrobotyzowany proces zakupowy został uruchomiony w roku 2017, a obecnie już ponad 92% transakcji zakupowych realizowanych jest przez automaty, bez ingerencji kupców.

Profil zawodowy

Ondrej Kuruc

Ondrej Kuruc

Swoje doświadczenie w zamówieniach zaczął rozwijać w słowackim Ministerstwie Obrony, gdzie zajmował się głównie przedmiotami komercyjnymi i technologiami informacyjnymi. Obecnie pracuje w Ministerstwie Zdrowia Słowacji jako Dyrektor Działu zamówień publicznych. Z sukcesem realizował sprzedaż nadwyżki aktywów państwa przez aukcje elektroniczne, jest specjalistą od Dynamicznych Systemów Zakupowych i brał udział w tworzeniu systemu FLASHBONE, który wykorzystał w ministerstwie do zakupu respiratorów w krytycznym okresie pandemii COVID-19 i w dministracji państwowych rezerw materiałowych do zakupu środków ochrony osobistej. Jako lektor i trener regularnie bierze udział w różnych szkoleniach o tematyce udzielania zamówień publicznych. Posiada certyfikat przygotowania technicznego i administracji eAukcji i Tenderingu.

Profil zawodowy

Leona Gergelová Šteigrová

Leona Gergelová Šteigrová

Od dawna zajmuje się tematem odpowiedzialnego udzielania zamówień publicznych. Leona była dyrektorką organizacji pożytku publicznego Nowa ekonomia, a od 2014 roku pracuje jako Kierowniczka Działu Zamówień Publicznych w Ministerstwie Pracy i Spraw Socjalnych, gdzie prowadzi projekt „Odpowiedzialne pod względem socjalnym udzielanie zamówień publicznych“. Potencjał zamówień publicznych widzi w udzielaniu strategicznym. Wcześniej wypróbowała między innymi bycie przewodniczącą Komisji ds. Kształcenia w Radzie Europy.

Profil zawodowy

Michal Garaj

Michal Garaj

Oferta pracy w zamówieniach publicznych dotarła do niego w drodze do Hiszpanii, skąd Michal Garaj jechał na konkurs w Urzędzie Zamówień Publicznych (ÚVO). Osiągnął sukces i zaczął zajmować się sprzeciwami w ramach procesów rewizyjnych. Później powołano go do Rady ÚVO, w której pomagał z decyzjami drugiego stopnia. Po ponad sześciu latach „przeniósł się” do zespołu prezydenta Bratysławy Matúše Valla. Od tego roku prowadzi zespół zamówień publicznych, w których stara się osiągnąć jak najwyższą wartość dodaną.

Profil zawodowy

Miroslav Knob

Miroslav Knob

W zamówieniach publicznych człowiek lubi sobie porządnie „poprawniczyć”, mówi Miroslav Knob, który na początku przez pięć lat wykorzystywał wykształcenie prawnicze w Urzędzie Ochrony Konkurencji. Zamówieniami zajmował się jako analityk, a później kierownik jednego z działów, gdzie przeprowadzano kontrole. Od 2018 roku pracuje w firmie OTIDEA jako administrator zamówień publicznych, które uważa za super dziedzinę z możliwością aktywnego tworzenia i osiągania wspólnie z innymi konkretnych wyników.

Profil zawodowy

Jakub Váňa

Jakub Váňa

Zamówieniami publicznymi zaczął się zajmować już w ramach stażu w trakcie studiów na Wydziale Prawa i już wtedy ta dziedzina przypadła mu do gustu. W dużej mierze stało się tak dzięki znakomitym kolegom z Urzędu Wojewódzkiego Południowych Moraw, od których wiele się nauczył i obecnie ma zaszczyt być ich kierownikiem. Zamówienia publiczne postrzega jako szansę, by przyczynić się do rozwoju przestrzeni, w której się na co dzień poruszamy. Do tego tematu podchodzi odpowiedzialnie i rozsądnie, a jednocześnie tak, aby proces udzielania zamówień nie był tylko cyklem formalności, ale żeby w jego ramach udało się znaleźć ciekawe rozwiązania do osiągnięcia naszych celów i priorytetów.

Profil zawodowy

Jana Sedláková

Jana Sedláková

Założycielka kancelarii adwokackiej SEDLAKOWA Legal. Od wielu lat zajmuje się prawem technologii informatycznych. Dzięki pracy dla innowacyjnych firm technologicznych jej wiedza idzie stale do przodu i dotrzymuje kroku szybko się zmieniającemu światu IT. Pod jej kierownictwem kancelaria SEDLAKOVA Legal uzyskała wyróżnienie jako rekomendowana kancelaria w Kancelarii Prawnej w latach 2018 i 2019 w kategoriach prawo technologii informatycznych oraz prawo własności intelektualnej. Została innowacyjnym prawnikiem 2017 roku. Ukończyła Wydział Prawa na Uniwersytecie Masaryka w Brnie. Jest również założycielką spółki „Ochrona pomysłów“, która świadczy pełną pomoc prawną dla start-upów, spółki Tyxcounting, która doradza w kwestiach podatkowych oraz projektu non-profit Prawo w masce.

Profil zawodowy

Adéla Havlová

Adéla Havlová

Adwokat ze specjalizacją z prawa sektora publicznego, a zwłaszcza zamówień publicznych. Pracuje w kancelarii adwokackiej Havel & Partners, która w zeszłym roku zdobyła tytuł „Firmy prawniczej roku w dziedzinie zamówień publicznych“ dysponującej największym w Czechach zespołem specjalistów sektora publicznego (25 prawników). Oprócz pracy adwokata Adéla Havlová aktywnie działa w zarządzie powiązanych stowarzyszeń (Stowarzyszenie Zamówień Publicznych i Unia Administratorów – UNIAVEZ) oraz jest członkinią grupy ekspertów Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dla zarządzania zamówieniami publicznymi za Stowarzyszeniem Rozwoju Infrastruktury, a także członkinią MPSV do odpowiedzialnego udzielania zamówień, w ramach których zajmuje się rozwojem best practice i innowacji w zamówieniach publicznych, łącznie z pytaniami elektronizacji, praktyk zakupowych, odpowiedzialnego udzielania zamówień, oceniania jakości i tym podobne. Od 2014 roku jest członkinią komisji odwoławczej Urzędu Ochrony Konkurencji. Wykorzystuje know-how z innych krajów UE, szczególnie Niemiec, Austrii, Holandii i oczywiście Słowacji. Regularnie prowadzi wykłady i publikuje w czasopismach tematycznych.

Profil zawodowy

Jan Hirsch

Jan Hirsch

Jan gromadzi doświadczenie w handlu międzynarodowym i logistyce już od 1995 roku. Zarządzał zespołami handlowymi w małych i dużych spółkach, jak np. Unipetrol, KUKA i BLANCO. Zajmuje się projektami w zarządzaniu procesami, mapowaniu i analizie, ulepszaniem procesów, przekazywaniem doświadczeń, działalnością szkoleniową, przekładami, edukacją w rozwoju osobistym oraz własnym projektem B2C. W tym ostatnim łączy swoją miłość do dobrego piwa i artystycznego spełniania się w grafice. Mieszka w małej wiosce w Krušných Horách i lubi się po nich przechadzać z partnerką i psem. Gra na basie i śpiewa w zespole trashmetalowym. Poza tym lubi Świat Dysku Pratchetta, jego bohaterów i historie.

Profil zawodowy

Luboš Libiak

Luboš Libiak

Luboš ma 20 lat doświadczenia w dziedzinie handlu strategicznego w środowisku firm globalnych, zarówno w przemyśle, jak i w dziedzinie consultingu. Jest entuzjastą digitalizacji i profesjonalizacji handlu, wykorzystywania i opracowywania danych dla lepszej jakości podejmowania decyzji, polepszania pozycji zespołów handlowych w swoich spółkach i transformacji handlu przy tworzeniu wartości nie tylko w postaci oszczędności, lecz także innowacji, ograniczenia ryzyka i zrozumienia potrzeb klientów wewnętrznych.

Profil zawodowy

Zdeněk Mikeš

Zdeněk Mikeš

W ciągu ostatnich 12 lat poznał świat handlu z różnych stron: od handlowca, przez sourcing managera, aż po konsultanta rozwiązań handlowych. Obecnie na stanowisku Head of Business Development dla rozwiązań handlowych w SAP, pomaga klientom znaleźć optymalne sposoby cyfrowej transformacji w handlu, finansach i logistyce. Zdeněk pracuje jednocześnie przy strategicznych projektach połączonych z nowymi rozwiązaniami. W duchu „wszechstronność jest kluczem do sukcesu handlowca”, w wolnym czasie poświęca się nauce języków obcych, pszczelarstwu i sztukom walki.

Profil zawodowy

Blažej Kováč

Blažej Kováč

Blažej zajmuje się obecnie sprzedażą katalogowych zakupów dla spółki Mercateo, która jest jedną z największych platform b2b e-commerce w Europie. Sam o sobie twierdzi, że jest wrażliwym, elastycznym człowiekiem, zawsze chętnym do nauki nowych rzeczy, z wysoką podatnością na zmiany i chętny mierzyć się z nowymi wyzwaniami. Potrafi zmotywować siebie i innych do osiągnięcia wyznaczonych celów, jakości i usług. Blažej jest innowatorem, graczem zespołowym ze wspaniałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i dobrym poczuciem humoru.

Profil zawodowy

Jaroslav Lexa

Jaroslav Lexa

Niepoprawny optymista, który wierzy, że na Słowacji można robić zakupy z humorem, ciekawie, a jednocześnie oszczędnie i zgodnie z prawem. Ze swoim zespołem to właśnie Jaroslavowi Lexie udało się, jako Dyrektorowi Działu Zamówień Publicznych MPSVaR SR, zaoszczędzić ponad 5 milionów euro. Pisze umowy, sprzeciwy, artykuły, książki, a w przeszłości również bloga. Jako szkoleniowiec z dziedziny zamówień publicznych potrafi wyjaśnić, gdzie w prawie można odnaleźć zdrowy rozum. Jest współzałożycielem słowackiego APUeNu.

Profil zawodowy

Alena Ševčíková

Alena Ševčíková

Z dystansem przyznaje, że z zamówieniami publicznymi i eAukcjami żyje w związku małżeńskim. Krótko mówiąc jest to świat, który dla Aleny Ševčíkovej, Kierowniczki Działu Zakupów i Zamówień Publicznych w Szpitalu Nowe Miasto na Morawie, stał się hobby. Mimo że niekiedy przynosi zarówno radość, jak i gorzkie chwile, wierzy, że zawsze należy pokonywać przeszkody i iść dalej. W końcu jako kobieta, która zaoszczędziła, głównie na zamówieniach o charakterze inwestycyjnym, dziesiątki milionów koron, dobrze wie, jak stawić czoła trudnym wyzwaniom.

Profil zawodowy

Martin Wiederman

Martin Wiederman

Jako doświadczony matador w dziedzinie zakupów i zarządzania w spółkach Magneton Kroměříž, ŽDB Viadrus, Vítkovice i Legios twierdzi, że rzeczywistość zakupowa bywa niekiedy absurdalna. Według Martina Wiedermana na przykład możecie spokojnie trafić do sądu z tym, z kim przez lata robiliście większość swoich interesów. Postępowanie procesowe, zarządzanie operacyjne i zakupy jako proces są jego życiowymi hobby, nie dziwi więc, że swoimi wiadomościami dzieli się chętnie w formie publikacji i wystąpień.

Profil zawodowy

Michal Kristiňák

Michal Kristiňák

Tam, gdzie panuje chaos i brak reguł, pewnego dnia musi nastać porządek i systematyczność. W przeciwnym wypadku rozwój jest niemożliwy. Coś o tym wie Michal Kristiňák, prawnik, który posiada bogate doświadczenie zawodowe w dziedzinie logistyki i zakupów. W poprzednich latach był odpowiedzialny za rozwój zespołów zakupowych i prawnych w firmach energetycznych i gastronomicznych, jak na przykład Medusa Group, gdzie dzięki elektronizacji i centralizacji zakupów osiągnął wyraźne oszczędności. Obecnie pracuje na stanowisku Procurement Managera w spółce Amazon Fulfillment Slovakia.

Profil zawodowy

Leoš Vrzalík

Leoš Vrzalík

Przede wszystkim na gospodarce opakowaniami, śladzie węglowym i dostawach surowców dla produkcji na stanowisku „Sustainability Procurement Lead” skupia się Leoš Vrzalík, który od tego roku wprowadza zasady zrównoważonego rozwoju w zakupach centralnych spółki Asahi CE. Wcześniej przez siedemnaście lat pracował na stanowiskach menadżerskich w spółce Skanska. O tym, że połączył swoją karierę zawodową z zasadami zrównoważonego rozwoju świadczy fakt, że był przedstawicielem zarządu Czeskiej Rady ds. przyjaznej dla środowiska budowy.

Profil zawodowy

Jan Zahálka

Jan Zahálka

Spokojnie możecie spotkać go wszędzie tam, gdzie chodzi o aktywne wsparcie i pogłębianie wiedzy w dziedzinie zamówień publicznych, elektronizacji i wykorzystywaniu eAukcji do oceniania ofert dostawców. Jan Zahálka jest prawnym ekspertem ze specjalizacją w służbie zdrowia, a głównie w porządku płatności i problematyce urządzeń medycznych. W ramach świadczenia usług doradczych dla usługodawców zaproponował i zrealizował „nowelizację użytkowników” ustawy o zamówieniach publicznych.

Profil zawodowy

Karel Voborský

Karel Voborský

Jedną z osób, która na eBF opowie o „New Procurement”, będzie Karel Voborský. To doświadczony specjalista pracujący w spółce Asahi Breweries Europe Group jako kierownik działu zakupów materiałów bezpośrednich i zapewniania źródeł dla jedenastu europejskich browarów. W swojej praktyce skupia się na wynikach, zmianach, ulepszaniu i dyscyplinie mających na celu zwiększenie przewagi konkurencyjnej. Wielokulturowe, międzynarodowe środowisko zna również ze spółek Mars, Molson Coors i Sanofi.

Profil zawodowy

Daša Paláková

Daša Paláková

Dyrektorka Działu Zamówień Publicznych w słowackim Ministerstwie kultury z upodobaniem stwierdza, że gdyby wetknąć szpilkę wszędzie tam, gdzie miejsce pracy jej pracodawcy zgłasza zapotrzebowanie na kupno towarów, powstałby jeż w kształcie całej Słowacji. Wynika stąd, że specjalistyczna wiedza Dašy Palákovéj musi być ogromna i tak właśnie jest. W dziedzinie zamówień publicznych działa od 2006 roku i brała udział między innymi w pomyślnym wprowadzeniu projektu Elektronicznego systemu zamówień.

Profil zawodowy

Tomáš Veit

Tomáš Veit

Tom kieruje zespołem zakupów w grupie browarniczej Asahi. Jego celem jest trwały wkład w rozwój strategiczny Asahi Europe & International z punktu widzenia oszczędności, innowacji, risk managementu czy równowagi środowiskowej, dzięki zaawansowanemu category management, bliskiego związku z dostawcami czy wewnętrznymi klientami.

Profil zawodowy

Milan Kaplan

Milan Kaplan

Marketingowy specjalista, konsultant i kierownik projektu PROEBIZ, który swoimi doświadczeniami dzieli się na konferencjach w Czechach, na Słowacji i w Polsce. W latach dziewięćdziesiątych Milan Kaplan założył formę NAR, specjalizującą się w procesach marketingowych w przedsiębiorstwach przemysłowych. Następnie zaczął rozwijać i używać w praktyce e-bizowe technologie, jak np. wybór dostawców w formie eAukcji i elektronizacja procesów zakupowych. Projekt, który otrzymał nazwę PROEBIZ, jest teraz najszerzej wykorzystywanym środowiskiem eAukcyjnym i źródłem know-how w całej Europie Środkowej.

Profil zawodowy

Peter Majtán

Peter Majtán

Jako wielki zwolennik nowoczesnych zakupów, który kładzie nacisk na ludzkie podejście i analityczne myślenie, będzie występować Peter Majtán. Jego motywacją jest bycie lepszym. Credo? „Push the sky away“ (Nick Cave). Absolwent bratysławskiego Uniwersytetu Ekonomiczego, swoją karierę zaczął w firmie Slovnaft, gdzie stopniowo przeszedł przez takie dziedziny, jak zakup usług, zakupy projektowe i zakup usług konserwacyjnych (MRO). Obecnie pracuje na stanowisku Senior Category Manager w firmie MOL group.

Profil zawodowy

Mateusz Borowiecki

Mateusz Borowiecki

O tym, że o zarządzaniu zakupami, consultingu i sourcingu swoje wiedzą również w sąsiedniej Polsce, bez wątpienia przekona was Mateusz Borowiecki. Specjalista z naprawdę szeroką wiedzą, który posiada więcej niż praktyczne doświadczenie w międzynarodowych projektach, również tych związanych z IT, jak np. wdrażanie systemów zakupowych różnych producentów. Regularnie występuje na konferencjach zakupowych, publikuje o zakupach korporacyjnych i działa jako wykładowca studiów podyplomowych na ALK w Warszawie oraz WSB we Wrocławiu.

Profil zawodowy

Jozef Kubinec

Jozef Kubinec

Zamówienia publiczne zainteresowały go, gdy był jeszcze studentem. Na Wydziale Prawa Uniwersytetu Palackiego w Ołomuńcu Jozef Kubinec zajmował się ich podstawami teoretycznymi, a w ramach pracy dyplomowej pisał o zasadach w nich obowiązujących. Po krótkiej praktyce adwokackiej w latach 2012–2015 pracował jako specjalista w Przedsiębiorstwie Kolejowym Cargo Slovakia, gdzie miał możliwość kierować zespołem zakupów strategicznych i zamówień publicznych. Od 2017 roku działa w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych Słowacji.

Profil zawodowy

Martin Kapler

Martin Kapler

W handlu działa od 2008 roku. Pracował dla takich spółek, jak: Eiffage Polska Budownictwo SA, Eiffage Construction ČR, ArcelorMittal Ostrava & ArcelorMittal Polska. Obecnie jest menadżerem zakupu materiałów i usług w spółce Kofola ČeskoSlovensko, łącznie ze spółkami córkami HOOP Polska czy UGO. We wszystkich poprzednich miejscach pracy wprowadzenie e-aukcji i e-zapytań było jednym z podstawowych kroków do zwiększenia efektywności handlu z jednoczesnym zwiększeniem transparentności. Największym wyzwaniem dla niego była i wciąż jest implementacja narzędzi elektronicznych w dziedzinie zakupów prac budowlanych i technologii.

Profil zawodowy

Lydie Zbuzková

Lydie Zbuzková

Lydie studiowała na VŠE w Pradze, a jako absolwentka zyskiwała doświadczenie zawodowe w różnych dziedzinach. Udzielaniem zamówień publicznych zajmuje się od 2010 roku. Specjalizuje się w dziedzinie budowlanych zamówień publicznych i odpowiedzialnego udzielania zamówień. W swojej karierze wielokrotnie zajmowała różne stanowiska w placówkach medycznych i Ministerstwie Zdrowia. Obecnie w Szpitalu Uniwersyteckim na Bulovce zajmuje się wdrażaniem systemu elastycznych przetargów na artykuły spożywcze, środki medyczne, materiały oraz leki.

Profil zawodowy

Filip Saska

Filip Saska

Filip skończył studia inżynierskie w dziedzinie systemów informatycznych i technologii na VŠE w Pradze. Po studiach pracował jako architekt integrujący w Českéj Pojišťovně, Buyer Integrator w SAP Ariba, a później architekt integrujący dla firmy konsultingowej. Obecnie zajmuje stanowisko menadżera w spółce Deloitte Advisory na Europę Środkową, gdzie jest częścią zespołu Supply Chain & Network Operations Procurement Technology. Jego misją jest umożliwienie transformacji cyfrowej procesów handlowych przez integrację podłączonych systemów. W ramach swojej roli Filip prowadzi integrację rozwiązań handlowych dla międzynarodowych firm, aktywnych przede wszystkim w przemyśle farmaceutycznym, IT, logistycznym i naftowym. Wolny czas spędza uprawiając sport, na przykład gimnastykę oraz na podróżowaniu.

Profil zawodowy

Martin Repko

Martin Repko

Martin skończył Wydział Mechaniki na słowackiej politechnice w Bratysławie. Doświadczenie zawodowe zyskiwał na stanowisku menadżera handlowego i projektowego w budownictwie i energetyce. Od 2014 roku pracuje w spółce NAFTA, gdzie obejmuje funkcję senior specjalisty ds. zakupów.

Profil zawodowy

Mojmír Florian

Mojmír Florian

Dyrektor działu zamówień publicznych II w Urzędzie ochrony konkurencji. Po skończeniu studiów prawniczych na Uniwersytecie Karola w Pradze przez prawie dziesięć lat pracował w Urzędzie miasta dzielnicy Praga 2, gdzie zajmował się m.in. udzielaniem zamówień publicznych. W 2012 roku przeszedł na drugą stronę barykady i od tego czasu przygląda się działaniom dostawców. Brał udział w formułowaniu części trzynastej aktualnej ustawy o udzielaniu zamówień publicznych regulującej ochronę dostawcy, tzn. uwagi i nadzór nad przestrzeganiem ustawy ze strony Urzędu ochrony konkurencji. Według niego udzielanie zamówień publicznych, oprócz niewątpliwego skomplikowania, charakteryzuje się dynamicznością i różnorodnością rozwiązywanych problemów, które wymagają kompleksowego podejścia do tych rozwiązań. Regularnie prowadzi zajęcia i pisze publikacje na temat zamówień. Jest m.in. członkiem grupy ekspertów Ministerstwa Rozwoju Regionalnego do ustawy o udzielaniu zamówień publicznych.

Profil zawodowy

Michaela Šrámová

Michaela Šrámová

Michaela pracuje jako menadżer w spółce Deloitte Advisory, gdzie zajmuje się przede wszystkim cyfryzacją handlu oraz prowadzi między innymi Coupa practice dla Europy Środkowej. Jej misją jest transformacja procesów zakupowych i zespołów, nie pomijając przy tym czynnika ludzkiego. Michael implementowała różne zakupowe rozwiązania „cloud”, przede wszystkim dla globalnych firm działających w przemyśle farmaceutycznym, przetwórczym oraz w transporcie. Czas wolny chętnie spędza na parkiecie oraz w podróży.

Profil zawodowy

Martin Dufala

Martin Dufala

Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Komenskiego w Bratysławie. Zamówieniami publicznymi zajmuje się od 2013 roku, zaczął od „eurofunduszowych” zamówień dla beneficjentów bezzwrotnego wkładu finansowego. Od 2019 roku działa jako kierownik Działu centralnego kierowania zamówieniami Uniwersytetu Komenskiego w Bratysławie, który jest największym uniwersytetem na Słowacji. W wolnym czasie chętnie jeździ na rowerze i ogłasza zmówienia w Dynamicznych Systemach Zakupowych.

Profil zawodowy

Izabela Holubkovič

Izabela Holubkovič

Z prawem zamówień publicznych Izabela Holubkovič spotkała się już w czasie studiów w ramach pracy w renomowanej kancelarii adwokackiej. Przede wszystkim dzięki doświadczonym kolegom zainteresowanie tą dziedziną przetrwało także po studiach. Następnie Izabela zyskiwała doświadczenie po stronie zleceniodawców, administratorów i przede wszystkim dostawców. Już kilka lat zajmuje się prawem budowlanym w kontekście umów, a w zamówieniach publicznych reprezentuje interesy generalnego wykonawcy budowlanego.

Profil zawodowy

Tomáš Šturala

Tomáš Šturala

Dyrektor spółki OPTIMAL Consulting s.r.o., który zarządzaniem zamówieniami publicznymi i dotacjami zajmuje się już dziesiąty rok. Przez ostatnie cztery lata jest także starostą regionu Podmolí i pomaga regionalnym władzom znaleźć najlepsze rozwiązania. Rocznie zarządza zamówieniami przekraczającymi 500 milionów koron, dzięki czemu nieustannie zyskuje cenne doświadczenie dla codziennej praktyki. Jako człowiek twórczy chętnie przynosi proste i oryginalne pomysły, które działają na klientów i całą firmę.

Profil zawodowy

Branislav Šarmír

Branislav Šarmír

Nowości z bratniej Słowacji, z którą pod względem języka i filozofii bardzo dobrze się rozumiemy, przywiezie do Ostrawy Branislav Šarmír. W trakcie swojej kariery od 1996 roku pracował w dużych spółkach, takich jak EuroTel, UPC, VÚB i IBM Słowacja. Kierownicze stanowisko w dziale marketingu, handlu i usług dla klientów zamienił na zamówienia publiczne i zakupy, które są jego aktualnym „dżobem” w firmie obstaráme, s.r.o.

Profil zawodowy

Marcela Turčanová

Marcela Turčanová

Marcela jest CEO i współzałożycielką spółki konsultingowej APUEN AKADÉMIA s.r.o. i wiceprezeską OZ APUeN SK, założonej w celu wsparcia elektronizacji handlu. W swojej praktyce zawodowej zajmuje się głównie działalnością doradczą i konsultingową dla dostawców i kupujących w sektorze publicznym. Współpracuje także z organizacją charytatywną Transparency International Slovensko, Fundacją Stop Korupcji i slovensko.digital. Jej pasją są zamówienia publiczne, dlatego w tej dziedzinie chętnie prowadzi wykłady na konferencjach międzynarodowych i streamuje na kanale YouTube. Jest członkinią Procurement Boardu, grupy inspirujących handlowców.

Profil zawodowy

Jiří Šimon

Jiří Šimon

Obecnie zajmuje stanowisko kierownika Działu zamówień publicznych w Zarządzie komunikacją techniczną miasta Pragi. Z wykształcenia jest prawnikiem ze specjalizacją w zamówieniach publicznych i praktyką w legislatywie oraz metodyce w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego, gdzie zajmował się centralnym udzielaniem zamówień, zamówieniami ICT oraz w Ministerstwie Rolnictwa, gdzie doglądał zamówień budowlanych, technologii, umów ramowych, DSZ. Chętnie wykłada w dziedzinie zamówień publicznych. Jest inicjatorem wstępnych konsultacji rynkowych, propagatorem odpowiedzialnego udzielania zamówień, inspirował się kilkoma delegacjami do Wielkiej Brytanii. Absolwował kurs Public Procurement Excellence. Był członkiem kilku państwowych zespołów zajmujących się zamówieniami publicznymi. Jest entuzjastycznym innowatorem.

Profil zawodowy

Kateřina Koláčková

Kateřina Koláčková

Swemu powołaniu, które wiąże się z wyjątkowo aktywnym wspieraniem zmian w zwyczajach zakupowych zleceniodawców oraz uproszczeniem i przyspieszeniem procesów zakupowych, Kateřina Koláčková poświęca się 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. W dziedzinie elektronizacji zamówień publicznych zdecydowanie ma czym inspirować. W końcu od 2006 roku w swojej firmie Otidea przeszkoliła ponad 10 tysięcy zleceniodawców i pomyślnie realizowała przetargi przekraczające wartość 5 miliardów koron.

Profil zawodowy

Naďa Voráčová

Naďa Voráčová

Była świadkiem tego, jak na Uniwersytecie Masaryka w Brnie w 2010 roku przechodzono na elektroniczne udzielanie zamówień publicznych i uruchamiano dynamiczne systemy zakupowe. Dzisiaj Naďa Voráčová jest menadżerką zamówień w uniwersyteckim rektoracie, gdzie wyszukuje nowe rozwiązania. W ostatnich lata pracowała nad uzupełnieniem DSZ o umowy z elementem ramowym oraz nad konkursami z katalogów elektronicznych czy wprowadzeniu wewnętrznego e-shopu dla kompletnej elektronizacji zakupów centralnych.

Profil zawodowy

Martin Mikušec

Martin Mikušec

Szkoleniowiec systemu PROEBIZ na Słowacji, który po studiowaniu andragogiki zdecydował się przenieść zdobyte doświadczenie do pracy. W środowisku elektronizacji procesów zakupowych czuje się jak w domu. Rocznie realizuje dziesiątki szkoleń dla setek osób. Bierze także udział w innych wydarzeniach edukacyjnych spółki oraz aktywnie pracuje nad samą implementacją i rozwojem systemów.

Profil zawodowy

Tomáš Trenkler

Tomáš Trenkler

Środowisko fabryk, gdzie pracował przez dziewięć lat i gdzie zaczął również wykorzystywać eAukcje przy postępowaniach przetargowych, zamienił w 2006 roku na stanowisko jednego z głównych ambasadorów projektu PROEBIZ. Tomáš Trenkler szerzy projekt na Słowacji, a od początku 2015 roku również za granicą.

Profil zawodowy

Jana Vítová

Jana Vítová

Symboliczny powrót do korzeni jest jednym z motywów drogi zawodowej Jany Vítovéj, która w 1990 roku była pierwszym pracownikiem firmy NAR marketing. Mimo że po dwóch latach odeszła i zaczęła prowadzić własną firmę, w 2007 roku przyjęła ofertę powrotu i od tego czasu pomyślnie poszerza szeregi użytkowników programu PROEBIZ. Jest Kierownikiem Zespołu Konsultingowego lub inaczej Country Managerem na Morawie, części wschodnich Czech i Wysoczynie.

Profil zawodowy

Peter Mikuláš

Peter Mikuláš

Bawi go wdrażanie systemu eAukcyjnego TENDERBOX w procesy wewnętrzne firm i instytucji. Specjalizuje się głównie w zwiększaniu efektywności procesów w zamówieniach publicznych poprzez zbudowanie jasnej struktury konkursu. Peter Mikuláš rozpoczął pracę w spółce PROEBIZ w 2010 roku jako świeży absolwent. Obecnie pracuje na stanowisku country managera.

Profil zawodowy

Jiří Špalek

Jiří Špalek

Podstawą każdej elektronizacji są zawsze precyzyjnie działające technologie informacyjne. Jiří Špalek zajmuje się nimi jako menadżer technologiczny projektu PROEBIZ. Prowadzi zespół „PROEBIZ point“, który składa się ze wsparcia użytkowników, rozwoju i administracji IT. Kieruje wdrażaniem produktów softwarowych w firmach oraz administracją poszczególnych postępowań przetargowych. Na jego wizytówce nie może zabraknąć również stanowiska trenera i konsultanta w dziedzinie elektronizacji systemów zakupowych z piętnastoletnim stażem.

Profil zawodowy

Back to Top
PROEBIZ pracuje z otwartymi plikami cookie (ciasteczka).Pozwalają mu na przetwarzanie danych niezbędnych do prawidłowego przebiegu i oceny. O plikach cookies (ciasteczka) i ich ustawieniach dowiesz się WIĘCEJ TUTAJ